هزینه مزوتراپی مو در اصفهان

مشکل ریزش مو از مواردی است که به آسانی قابل رفع نیست و نیاز به بررسی و مشورت با پزشک دارد و می تواند از عوارض ثانویه بعضی بیماری ها باشد. برای کم کردن و یا از بین بردن ریزش مو روش های متعددی وجود دارد و همیشه متقاضیان رفع ریزش مو به دنبال کوتاه ترین و موثرترین راه هستند. کاشت یا پیوند مو، مزوتراپی و PRP روش‌های پرکاربردی هستند که این روزها برای درمان ریزش مو استفاده می‌شوند.

هرشخص باید با توجه به شرایط خاص خود با مشورت پزشک نموده و بهترین روش انتخاب کند. اگر تصمیم شما انجام مزوتراپی است بهتر است قبل از انجام این روش، اطلاعاتی اجمالی کسب کنید.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

مزوتراپی جزو عمل هایی است که باید در چند جلسه تکرار شود و دانستن این که هزینه چطور محاسبه می‌شود برای بیمار اهمیت خواهد داشت. در هر کلینیک قیمت‌گذاری جلسات مزوتراپی به مواد مصرفی محلول‌های درمان و شرکت تولید کننده آنها بستگی دارد. هر قدر این مواد از برندهای گران‌تری باشند، هزینه جلسات درمان نیز بالاتر خواهد بود. بعنوان مثال اگر مرکزی برای انجام مزوتراپی از محلول‌های کره‌ای یا چینی استفاده می‌کند در مقایسه با مراکزی که از محلول‌های اروپایی استفاده می کنند هزینه کمتری خواهید پرداخت.

کلینیک انتخابی و قیمت مزوتراپی مو

مهارت و تجربه پزشک یا متخصصی که مزوتراپی را انجام می‌دهد در قیمت مزوتراپی مو موثر می باشد. اگر یک کلینیک معتبر و مجهز را برای درمان خود انتخاب کنید قطعا هزینه‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد. تزریق در مراکز غیرمجاز ارزان تر است اما احتمال بروز عوارض ناگوار یا تزریق مواد غیرمرغوب زیاد خواهد بود.

قیمت کوکتل تزریقی و آمپول مزوتراپی مو

قطعا مارک کوکتل مزوتراپی یا داروهای تزریقی مزوتراپی در هزینه‌های مزوتراپی مو موثر است. اگر از برندهای باکیفیت و معتبر برای تزریق استفاده کنید، هزینه‌های مزوتراپی افزایش خواهد یافت.

وسعت ناحیه تزریق و قیمت مزوتراپی مو

هرچقدر وسعت ناحیه تزریق بیشتر باشد هزینه مزوتراپی مو نیز افزایش خواهد یافت.  استفاده از مزوتراپی برای بخشی از مو از مو نیاز به داروی مزوتراپی کمتری خواهد داشت و زمان کمتری نیز صرف خواهد شد پس طبیعی است که هزینه‌ها نسبت به تزریق تمام سر کمتر می شود.

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو

تعداد جلسات تزریق نیز تاثیر زیادی در هزینه کلی مزوتراپی مو دارد. اگر مزوتراپی برای تقویت مو انجام شود تعداد جلسات کمتری نسبت به زمانی که دچار بیماری و ریزش مو هستید خواهید داشت.

هرچقدر علائم بهبود زودتر ظاهر شوند، تعداد جلسات کمتری نیاز است. به طور کلی برای اکثر افراد بین ۷ تا ۱۵ جلسه مزوتراپی موثر است.

دلایل ریزش مو چیست؟

ریزش مو که برای بسیاری از زنان و مردان در سنین مختلف رخ می‌دهد دلایل متعددی دارد. در برخی افراد فشار روحی و استرس می‌تواند باعث ریزش مو شود. همچنین بسیاری از افراد پس از جراحی، بیماری و یا تصادف، ریزش مو را تجربه می‌کنند.

مصرف بیش از حد ویتامین آ نیز باعث ریزش مو می‌شود، بنابر این در مصرف این ویتامین زیاده‌روی نکنید. کمبود پروتئین نیز می‌تواند یکی از علت‌های ریزش مو باشد. مصرف ماهی، گوشت، تخم‌مرغ و انواع حبوبات برای رفع این مشکل ضروری می باشد.

کم‌خونی، کم‌کاری تیروئید، تغییرات هورمونی به خصوص زمان در یائسگی، کمبود ویتامین ب، سندروم تخمدان پلی کیستیک و حتی استفاده بیش از اندازه از سشوار، اتو مو و بابلیس همه باعث ریزش مو می‌شوند.

مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی روشی است که با تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی برای جوان سازی و سفت شدن پوست و همچنین از بین بردن چربی های اضافی استفاده میشود. میشل پیستور، پزشکی در فرانسه، این تکنیک را در سال ۱۹۵۲ برای تسکین درد استفاده کرد، ولی در طی سالهای گذشته برای تقویت مو و پوست نیز محبوبیت پیدا کرده است.

مزوتراپی به تقویت موها کمک می‌کند. مشاهده نتیجه بسته به نوع ریزش و مواد مورد استفاده متفاوت است. حتی اگر شخصی موهای سالم و خوبی داشته باشد می تواند از مزوتراپی مو در چند جلسه برای تقویت موهای خود استفاده کند.

امروزه مزوتراپی کاربردهای بسیاری دارد. برخی از این کاربردها به شرح زیر می باشد:

1-از بین بردن چربی در مناطقی مانند  ران، باسن، پاها، بازوها

2-کاهش سلولیت

3-محو کردن چین و چروک و خطوط

4-سفت شدن پوست

5-روشن‌ شدن پوست

6-جوانسازی

7-درمان آلوپسی و ریزش مو

8-تقویت مو

مراحل انجام مزوتراپی

در ابتدا با پزشک یا متخصص مزوتراپی مشورت کنید و انتظارات خود را بیان کنید، همچنین با مراحل انجام مزوتراپی آشنا شوید. ممکن است مصرف آسپرین (بوفرین) و سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی را به مدت یک هفته قبل از عمل قطع کنید. این تسکین دهنده های درد می توانند خطر خونریزی و کبودی در طی مزوتراپی را افزایش دهند.

هنگام تزریق در صورت نیاز، داروی بی حسی روی ناحیه تزریق استفاده می شود. با استفاده از یک سوزن کوتاه مخصوص که به یک قطعه مکانیکی برای تزریق‌های متوالی متصل است، تزریق مواد مزوتراپی انجام می‌گیرد.

تزریقات در عمق های مختلف از ۱ تا ۴ میلی متر به داخل پوست انجام می شود. پزشک ممکن است سوزن را به صورت زاویه دار درون پوست شما قرار دهد، با هر تزریق  فقط یک قطره کوچک از محلول به پوست شما نفوذ پیدا می‌کند.

معمولا برای گرفتن بهترین نتیجه، به چندین جلسه مزوتراپی نیاز است. حدودا بین ۳ تا ۱۵ بار مراجعه که در ابتدا ، هر ۷ تا ۱۰ روز تزریق انجام می‌شود و اگر بهبودی حاصل شد، درمان‌ها به ماهی یکبار کاهش پیدا می‌کنند.

مراقبت های بعد از مزوتراپی

برای مراقبت‌های بعد از مزوتراپی ممکن است پزشک برخی مکمل‌ها، شامپو، تونیک، ماسک مو و … را برای بیمار تجویز کند تا نتیجه بهتری از مزوتراپی مو بگیرد، پس ممکن است بعد از مزوتراپی نیز هزینه‌های نه چندان زیاد نیاز باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *