بهترین پاکسازی و فیشال اصفهان

معیارهای انتخاب یک مرکز زیبایی به عنوان بهترین مرکز برای تزریق ژل را می توان به این صورت برشمرد:

1-کادر مجرب و متخصص

2-استفاده از مواد استاندارد

3-رعایت اصول بهداشتی

4-برخورد مناسب با مراجعه کنندگان

5-پاسخگویی و مشاوره مناسب

6-استفاده از دستگاه ها و مواد جدید و استاندارد

کلینیک زیبایی نابلکس از بهترین کلینیک های زیبایی در اصفهان می باشد که آماده ارائه خدمات باکیفیت از جمله انجام پاکسازی و فیشیال با استفاده از بهترین مواد مورد تایید وزارت بهداشت و دستگاه های جدید و استاندارد در سطح استان اصفهان به شما می باشد.

فیشیال پوست چیست ؟

فیشیال یک روش درمانی رایج برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله و با ابزارهای متفاوت، به صورت غیر تهاجمی و به مدت 1 ساعت انجام می‌شود. در این یک ساعت می‌توان بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش‌های سرسیاه یا کومودن را از بین برد.

انواع فیشیال پوست

فیشیال پوست انواع مختلفی دارد و هرکدام با توجه به نوع پوست و شرایط هر شخص طراحی شده‌ است، از جمله می توان به  پاکسازی عمقی صورت، فیشیال پیشگیری از آکنه، فیشیال ضد پیری، فیشیال روشن کننده پوست، فیشیال نور درمانی، فیشیال آنزیمی، فیشیال پیلینگ شیمیایی (لایه برداری) و میکرودرم اشاره نمود.

در حال حاضر استفاده از LED، نمک کریستالی رایج ترین شیوه های فیشیال است. در حالت پایه و معمول، برای فیشیال از موادی به عنوان آبرسان، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده می شود. در برخی موارد خاص، بسته به نوع و مشکلات پوستی، از درمانهایی مثل پارافین تراپی می توان استفاده کرد.

برای مناسبت های خاص مانند عروسی فیشیال های مخصوصی وجود دارد که بیشتر تمرکزشان بر روی درخشندگی و طراوت پوست می باشد.

مزایای فیشیال پوست

  • لیفت پوست
  • پاکسازی پوست
  • بهبود گردش خون
  • ماساژ صورت برای آرامش
  • کمک به سم‌زدایی پوست
  • بهبود روال مراقبت از پوست
  • جوانسازی و کاهش چین‌وچروک‌
  • برطرف کردن آسیب‌های پوستی
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم
  • انجام مراحل درمانی و مراقبتی پوست
  • درمان مشکلات پوستی از قبیل جوش سرسیاه، آفتاب سوختگی و غیره

چه زمانی نباید فیشیال پوست انجام شود؟

در طول تابستان

پیلینگ شیمیایی

درمان‌های لایه برداری

پوست حساس یا مستعد آکنه و جوش

در صورت بارداری، شیردهی یا یا هر شرایط خاص دیگر

مراحل انجام فیشیال

قبل از شروع ابتدا باید نوع پوست، سبک زندگی، تغذیه، بیماری ها و داروهای مصرفی، آلرژی و مواردی از این قبل را برای کارشناس زیبایی مشخص شود تا بداند چه مواردی روی پوست شما تاثیر منفی دارد. پس از آن مراحل مختلف فیشیال بنا به نیاز پوست شما به ترتیب زیر انجام خواهد گرفت:

1-پاکسازی پوست:

مرحله اول Facial پاکسازی است. ابتدا موهای شما با استفاده از یک هدبند، از روی صورت کنار زده می شود. سپس از پاک‌کننده‌های مناسب جنس پوست هر شخص برای پاکسازی پوست به صورت سطحی بوسیله پد پنبه‌ای یا اسفنج‌های مخصوص و دستگاه‌های شست و شوی صورت برای حذف آرایش و چربی استفاده می شود.

2-آنالیز پوست صورت:

چشم ها با یک چشم بند مخصوص بسته می شود تا به چشم ها آسیب نرسد. سپس فرد متخصص با کمک یک لامپ بزرگ نما، پوست صورت شخص را بررسی می کند.

نوع پوست شما از نظر خشک یا چرب بودن، حساس، مختلط و یا نرمال بودن بررسی می شود. وجود آکنه، جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، چروک های پوست، آسیب های ناشی از نور خورشید و کم آبی بدن بررسی می شود.

با توجه به این اطلاعات، روش درمان و محصولات مناسب با پوست هر شخص مشخص می شود.

3-بخاردهی:  

بخاردهی برای پاکسازی عمقی و لایه‌برداری سطحی و سم زدایی پوست انجام می‌شود، دستگاه بخار لایه نازکی از بخار گرم را به پوست صورت شما هدایت می کند. این بخار دهی پوست را نرم می کند و منافذ پوست باز می شود و برای  مراحل بعدی فیشیال آماده است، کومودون‌های سیاه و جوش‌های زیر پوستی نیز برای تخلیه آماده می‌شوند. بخاردهی آرامش خوبی نیزبرای پوست صورت فرد ایجاد می کند. در صورتی که پوست صورت مراجع حساس باشد، امکان حذف این مرحله وجود دارد.

4-لایه برداری:

پوست با بخاردهی آماده شده و بوسیله دستگاه‌های مخصوص لایه‌بردار و مواد ویژه( به روش مکانیکی یا شیمیایی)‌ لایه‌برداری انجام می شود. لایه برداری با حذف سلول‌های شاخی سطح صورت انجام می شود و باعث لطیف شدن پوست صورت می شود. لایه بردار های مکانیکی دارای یک سطح ناهموار (میکرو مهره ها) برای از بین بردن سلولهای مرده سطح پوست هستند.

لایه بردارهای شیمیایی، از آنزیم ها و اسید ها برای سست کردن پیوند بین سلولهای مرده استفاده می کنند. لایه بردارهای شیمیایی شدت های متفاوتی دارند. لایه بردارهای قوی به عنوان یک درمان مستقل یا مرحله ای مستقل از فیشیال صورت استفاده می شوند.

5-استخراج:

امکان تخلیه کومودون‌های سیاه و جوش‌های زیر پوستی و هرگونه آلودگی نفوذ کرده به لایه‌های زیرین پوست در این مرحله وجود دارد.

لایه برداری، استخراج جوش های سر سیاه و سر سفید را آسان می کند. اما در هر صورت این مرحله ممکن است کمی دردناک باشد و اگر این کار درست و اصولی انجام نشود باعث پاره شدن مویرگ ها و تغییر رنگ در پوست صورت خواهد شد.

6-ماساژ صورت:

پوست پاکسازی‌ شده در این مرحله با استفاده از مواد الاستیک مخصوص، مانند افلوراژ ها پوست ریلکس و آرام می شود. ماساژ با کرم‌ها و روغن‌ها مخصوص و مناسب صورت می‌گیرد. ماساژ خون‌رسانی را در صورت فزایش می دهد چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن را کاهش می دهد.

7-ماسک صورت:

پوست هر فرد ماسک مناسب هر شخص برای استفاده انتخاب می شود. ماسک به مدت 10 تا 20 دقیقه بر روی پوست صورت شما باقی می ماند.

در آخر از تونر، آب‌رسان، کرم دور چشم، کرم ضدآفتاب و کرم های مرطوب کننده مغذی بر روی پوست فرد استفاده می شود.

پاکسازی پوست چیست؟

عملیات پاکسازی مختصرتر از فیشیال است و در مقایسه با عمل فیشیال صورت، هزینه کمتری دارد. مراحل مختلف پاکسازی صورت عبارتند از:

1-شست وشوی کامل پوست با استفاده از پاک کننده های بدون زیان برای از بین بردن چربی و آرایش پوست

2-لایه برداری از پوست شامل استفاده از ماسک های گیاهی یا شیمیایی برای از بین بردن سلول های مرده پوست

3- بخور دادن برای باز شدن منافذ بسته پوست

4- پاکسازی پوست از جوش های سرسیاه و سایر جوش ها

به طور معمول توصیه می شود پاکسازی صورت هر ۲ یا ۳ هفته یکبار برای حفظ تازگی وسلامت پوست انجام شود.

پاکسازی پوست نسبت به بسیاری از روش های درمانی دیگر بی خطر تر و تاثیرگذارتر است.

معمولا پاکسازی پوست باعث حساسیت یا تشدید عوارض پوستی نمی شود و از محصولات در دسترس و غالبا گیاهی استفاده می شود، پس در مجموع روش مفید و مقرون به صرفه ای می باشد.

کسانی که در معرض نور مستقیم خورشید و یا آلودگی های کارخانه ای هستند ببهتر است عمل پاکسازی را در فواصل زمانی مشخص انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *