ماندگاری میکروبلیدینگ به روش فیبروز

میکروبلیدینگ یکی از روش های نیمه دائمی پرکردن ابروست. به کمک میکروبلیدینگ ابروهای کم حجم، پر پشت نشان داده می‌شوند و تمام نواحی خالی و ناقص ابروها با رنگدانه های کاشته شده در زیر پوست، پر می‌شوند. مدل های مختلف ابرو با استفاده از دستگاه مخصوص میکروبلیدینگ که در واقع یک قلم دستی است انجام می شود که این کار با فشار دست صورت می گیرد. بیشترین مزیت میکروبلیدینگ که موجب شده روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده شود، طبیعی بودن ظاهر ابروهای هاشور خورده با این روش است. با قلم میکروبلیدینگ خطوطی کاملا شبیه به مو در میان ابروها کشیده می شود.

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز

میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو هر دو از روش‌های زیباسازی پوست هستند. این روش‌ها همگی بر پایه هاشور و تزریق رنگ در لایه‌های پوست انجام می شوند. گاه مانند فیبروز ابرو، تاتو کار طراحی کلی دارد و طبق آن خود بهترین را انتخاب می‌نماید و گاه مانند میکرو کار در میکروبلیدینگ ابرو باید با سلیقه و دلخواه مشتری طراحی شود.

در این روش هاشورها باید با فرم کلی صورت هماهنگی داشته باشند. مدل ابروها بر اساس سلیقه مشتری انتخاب نمی شود و بر طبق فرم کلی چهره و نسبت های طلایی اجرا می شود و با توجه به این که نقطه کانونی هاشور (spine) به کدام طرف متمایل شود، انواع متفاوتی خواهد داشت.

با ترکیب این دو روش می‌توان از محاسن هر دو استفاده کرد. در میکروبلیدینگ ابرو نیز می‌توان از نسبت‌های طلایی استفاده نمود. نسبت‌هایی که در صورت همه انسان‌ها وجود دارد و در صورت رعایت آنها زیبایی چهره بیشتر از پیش نمایان می شود.

در میکروبلیدینگ ابرو می‌توان از متدهای طراحی و یا همان 4 الگوی اصلی که توسط برانکو بابیک طراحی شده استفاده کرد تا ابروی طراحی شده برای متقاضی هم ابرو را زیبا کند و هم ایرادات چهره او را کم رنگ نماید.

از بهترین روش ها برای ایجاد تقارن در میان ابروها استفاده از روش فیبروز ابرو است. این کار با استفاده از یک نرم افزار انجام می شود. برای این کار متخصص، طراحی را از تاج ابرو شروع می کند و سپس به رنگ شوک خواهد داد. با گذشت چند دقیقه، ابروها رنگ می گیرند. حالا ابروها باید بی حس شوند. بعد نوبت به دم و خم ابرو می رسد. تعداد مراحل و ضخامت خطوط به نوع پوست و مدلی که در نظر گرفته شده است بستگی دارد.

در فیبروز ابرو با گذاشتن رنگدانه ها و ایجاد برش های کوچک در لایه پوست می توان ابروها را زیباتر و پرپشت تر نشان داد. به دلیل این که در این روش جوهر به لایه های زیرین نفوذ نمی کند، پاک کردن و اصلاح آن ساده تر است و بعد از مدتی می توان مدل ابروها را تغییر داد. انواع مدل ابرو که با فیبروز قابل اجرا است نیز به چهار دسته تقسیم شد که هاشور ابروی تیغ ماهی و هاشور ابروی آسیایی از آن دست هستند.

انواع مدل ابرو در این تکنیک به این شرح می باشد:

هاشور تیغ ماهی

این مدل هاشور اولین مدل ابرو است که در آن نقطه کانونی هاشور روی انتهای ابرو قرار می گیرد و تمام بخش های هاشور در جهت انتهای ابرو زده می شود. این مدل برای افرادی که جهت ابروهایشان به طرف بالا است و ابروهای کم حجم دارند، مناسب است.

هاشور ابروی آسیایی

دومین مدل هاشور آسیایی است که در آن نقطه کانونی هاشور در قسمت پایینی ابروها و در بخش بین ابتدا و قوس ابروها قرار می گیرد. این هاشور برای افرادی مناسب است که جهت رویش موی ابروهای آنها تغییر می کند و صورتی مشابه ساکنان شرق آسیا دارند. این مدل برای آقایان هم مناسب است. میکروبلیدینگ ابرو و مدل های مختلف ابرو برای رفع نواقص ابروی آقایان نیز قابل انجام است.

هاشور ابروی روبه بالا

در مدل هاشور ابروی رو به بالا نقطه کانونی در ناحیه بالای ابروها قرار داده می شود. یعنی تمام هاشورها به طرف بالا زده می شوند. کسانی که مدل ابروی اسپرت دوست داشته باشند، این مدل برای آنها مناسب خواهد بود.با قلم میکروبلیدینگ خطوطی کاملا شبیه به مو در میان ابروها ترسیم می شود. این روش را با نام آرایش دائمی و نیمه دائمی هم می شناسند.

پایه رنگ میکروبلیدینگ

پایه رنگ میکروبلیدینگ از رنگ های قهوه ای و تناژهای مختلف آن تولید می شود. علاوه بر پایه رنگ، در ترکیب رنگ برای میکروبلیدینگ از رنگ های کمکی نیز استفاده می کنند. رنگ های کمکی برای تصحیح رنگ های پایه به ترکیب اضافه شده و تقریبا یک چهارم حجم رنگ را تشکیل می دهند. این رنگ های کمکی برای پوست هایی با رنگ سفید دارای تناژ سبز و زیتونی است. همچنین برای پوست های سرد و یا سبزه دارای تناژ قهوه ای و یا قرمز و نارنجی می باشد.

رنگدانه های قهوه ای که پایه رنگ را تشکیل می دهد، از سه رنگ اصلی یعنی قرمز، آبی و زرد تولید می شود. هنگامی که هر یک از این رنگ های اصلی مقدارش از دو رنگ دیگر بیشتر باشد، تناژ رنگ های قهوه ای به ساخته می شود.

ماندگاری فیبروز ابرو به چه مواردی بستگی دارد؟

1-عمق هاشور ابرو

این نوع هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ انجام می شود و هر چه تاتوکار هاشور را در عمق بیشتری از پوست بزند، ماندگاری آن افرایش می یابد و هر چه عمق آن کمتر باشد، ماندگاری نیز کاهش خواهد یافت. بنابراین این فاکتور کاملا بستگی به عملکرد فیبروزکار خواهد داشت.

2-نوع پوست

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در ماندگاری هاشور ابرو، نوع پوست مشتری است. هر چه پوست چرب تر باشد، ماندگاری ابرو کمتر است. بهتر است قبل از انجام میکرو فیبروز، اسکراپت صورت انجام گیرد تا ماندگاری آن افزایش یابد.

3-تغییر هورمون های بدن

دوران پریودی، بارداری و شیردهی از جمله دورانی هستند که هورمون های بدن تغییر یافته و بر ماندگاری هاشور ابرو تاثیر گذارند. به همین دلیل توصیه میشود تا زمان اتمام دوره های مذکور صبر کنید و سپس نسبت به انجام فیبروز اقدام نمایید. در ضمن برای انجام فیبروز در دوران بارداری باید به این نکته اشاره کرد که انجام فیبروز در چهارماهه اول بارداری امکان پذیر نیست و بعد از آن نیز تنها با تایید پزشک متخصص امکان انجام فیبروز وجود خواهد داشت.

4-رنگ های فیبروز

رنگ های فیبروز دارای دو سری متفاوت هستند. سری (SUP) که قوطی های قهوه ای رنگ دارند و سری (SUPE) که بسته بندی آنها سفید رنگ می باشد. رنگ های سری SUPE که جدید تر هستند، ماندگاری بیشتری نسبت به سری SUP دارند. برای ماندگاری بیشتر هاشورهای فیبروز از تاتو کار خود بخواهید از رنگهای سری SUPE برای هاشور ابروی فیبروز استفاده کند. نکته دیگر در مورد رنگ های فیبروز این است که قیمت آن بسیار بالاست، بنابراین انجام فیبروز با قیمت پایین به معنی استفاده از رنگ های فرعی و بی کیفیت می باشد.

نکته بعدی در مورد رنگ های فیبروز، ارگانیک بودن آنهاست. ارگانیک بودن رنگ به معنی عدم ایجاد حساسیت پوستی خواهدبود.

5-رنگ انتخابی برای هاشور ابرو

هر چقدر رنگ هاشور ابرو تیره تر باشد ماندگاری بیشتری دارد و هر چقدر روشن تر باشد ماندگاری کمتر خواهد بود. بهترین رنگ برای هاشور ابرو رنگی متناسب با موهای طبیعی متقاضی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *