بهترین مرکز مزوتراپی مو

مزوتراپی به عنوان یکی از روش های موضعی درمان و شادابی پوست برای برطرف کردن مشکل کم آبی پوست، بسته شدن منافذ پوست، بهبود خونرسانی، از بین رفتن چین و چروک های سطحی روی پوست، جلوگیری از ریزش مو و… بسیار پرکاربرد می باشد.

قبل از تزریق مزوتراپی بی حسی موضعی به کمک کرم های مخصوص انجام می گیرد. محتویاتی که در تزریق مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد برای درمان های متفاوت دارای موادی چون آنزیم ها، ویتامین ها، دارو و غیره به کار می رود.

دلایل ریزش مو چیست؟

ریزش مو که برای بسیاری از زنان و مردان در سنین مختلف رخ می‌دهد دلایل متعددی دارد. در برخی افراد فشار روحی و استرس می‌تواند باعث ریزش مو شود. همچنین بسیاری از افراد پس از جراحی، بیماری و یا تصادف، ریزش مو را تجربه می‌کنند.

مصرف بیش از حد ویتامین آ نیز باعث ریزش مو می‌شود، بنابر این در مصرف این ویتامین زیاده‌روی نکنید. کمبود پروتئین نیز می‌تواند یکی از علت‌های ریزش مو باشد. مصرف ماهی، گوشت، تخم‌مرغ و انواع حبوبات برای رفع این مشکل ضروری می باشد.

کم‌خونی، کم‌کاری تیروئید، تغییرات هورمونی به خصوص زمان در یائسگی، کمبود ویتامین ب، سندروم تخمدان پلی کیستیک و حتی استفاده بیش از اندازه از سشوار، اتو مو و بابلیس همه باعث ریزش مو می‌شوند.

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو شامل تزریق مستقیم داروها به پوست سر می باشد. این تکنیک روی اپیدرم، بافت همبند پوست، گردش خون و سیستم ایمنی و حسی وعصبی تاثیر می‌ گذارد و به عملکردشان بهبود می‌ بخشد. این روش درمانی می‌ تواند شکل‌ های مختلفی از طاسی را درمان کند و ریزش مو را از بین ببرد. تزریق مواد باعث تولید الاستین و کلاژن می شود و متابولیسم پوست فرد را تحریک می کند و بدین ترتیب تغذیه و جوانسازی پوست صورت می گیرد.

مزوتراپي برای چه کسانی مناسب است؟

افراد داری آکنه و لک در پوست

افراد با پوست شل و افتاده

کسانی که چین و چروک در پوست دارند

اشخاص با مشکل تیرگی پوست

کسانی که دارای پوست چرب هستند.

افرادی که پوست شان دچار مشکل کمبود آب می باشد.

افرادی که با مشکل ریزش مو مواجه هستند

مراقبت های بعد از مزوتراپی

تا مدتی از قرارگیری در معرض تابش مستقیم خورشید پرهیز نمایید.

در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

تا 24 ساعت از رفتن به استخر، سونا و جکوزی پرهیز کنید.

مصرف به موقع و سر وقت دارو های خود را فراموش نکنید.

تا دو هفته بعد از مزوتراپی از نوشیدن الکل و استعمال دخانیات خودداری نمایید.

جهت کسب نتیجه مطلوب و ایده آل، جلسات درمانی را تکمیل کنید.

در صورت وجود التهاب و تورم تا دو روز از کمپرس یخ استفاده کنند.

4 الی 7 روز بعد از درمان، از مصرف خودسرانه دارو خصوصا دارو هایی مانند آسپرین، وارفارین یا ایبوپرفون خودداری کنید.

تا 7 روز بعد از مزوتراپی از انجام فعالیت های سنگین که موجب افزایش ضربان قلب و همچنین تعریق بدن می شوند، جلوگیری کنید.

مصرف هرگونه داروی گیاهی یا شیمیایی که خارج از دستور پزشک است، ممنوع است.

چنانچه پس از مزوتراپی با هر عارضه غیر طبیعی ای مواجه شوید، حتما پزشک خود را مطلع سازید.

بهترین کلینیک مزوتراپی مو کجاست؟

از ویژگی های یک کلینیک خوب عبارتند از:

دارای مجوز رسمی است.

محیط آن تمیز و آرام می باشد.

از کادر درمانی متخصص و باتجربه برخوردار می باشد.

از سوابق موفقیت آمیزی در زمینه انجام روش مزوتراپي برخوردار هستند.

کادر درمانی آن خوش برخورد بوده و با صبر و حوصله به سوالات بیماران پاسخ می دهند و آن ها را راهنمایی می کنند.

مواد تشکیل دهنده‌ محلول تزریقی مزوتراپی

همانگونه که گفته شد در روش مزوتراپی از یک محلول تقویتی به نام کاکتیل یا کوکتل برای کاربردهای مختلف از جمله تقویت مو استفاده می‌شود. محلول مزوتراپی مو از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

ترکیبی از انواع ویتامین‌ ها

داروی بی‌ حسی موضعی

مواد معدنی حاوی زینک، فسفر، منیزیم و…

کلسی‌ تونین که موجب بهبود خونرسانی به فولیکول مو می‌ گردد.

داروهای گشاد کننده عروق خونی برای افزایش خون رسانی به بافت‌ ها و فولیکول‌ ها

داروهای مغذی مثل سیلیکون که یک ماده طبیعی در مو می باشد و با افزایش سن، این ماده در بدن کم خواهد شد، در نتیجه ریزش مو شروع می‌ شود.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

مزوتراپی جزو عمل هایی است که باید در چند جلسه تکرار شود و دانستن این که هزینه چطور محاسبه می‌شود برای بیمار اهمیت خواهد داشت. در هر کلینیک قیمت‌گذاری جلسات مزوتراپی به مواد مصرفی محلول‌های درمان و شرکت تولید کننده آنها بستگی دارد. هر قدر این مواد از برندهای گران‌تری باشند، هزینه جلسات درمان نیز بالاتر خواهد بود. بعنوان مثال اگر مرکزی برای انجام مزوتراپی از محلول‌های کره‌ای یا چینی استفاده می‌کند در مقایسه با مراکزی که از محلول‌های اروپایی استفاده می کنند هزینه کمتری خواهید پرداخت.

کلینیک انتخابی و قیمت مزوتراپی مو

مهارت و تجربه پزشک یا متخصصی که مزوتراپی را انجام می‌دهد در قیمت مزوتراپی مو موثر می باشد. اگر یک کلینیک معتبر و مجهز را برای درمان خود انتخاب کنید قطعا هزینه‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد. تزریق در مراکز غیرمجاز ارزان تر است اما احتمال بروز عوارض ناگوار یا تزریق مواد غیرمرغوب زیاد خواهد بود.

قیمت کوکتل تزریقی و آمپول مزوتراپی مو

قطعا مارک کوکتل مزوتراپی یا داروهای تزریقی مزوتراپی در هزینه‌های مزوتراپی مو موثر است. اگر از برندهای باکیفیت و معتبر برای تزریق استفاده کنید، هزینه‌های مزوتراپی افزایش خواهد یافت.

وسعت ناحیه تزریق و قیمت مزوتراپی مو

هرچقدر وسعت ناحیه تزریق بیشتر باشد هزینه مزوتراپی مو نیز افزایش خواهد یافت.  استفاده از مزوتراپی برای بخشی از مو از مو نیاز به داروی مزوتراپی کمتری خواهد داشت و زمان کمتری نیز صرف خواهد شد پس طبیعی است که هزینه‌ها نسبت به تزریق تمام سر کمتر می شود.

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو

تعداد جلسات تزریق نیز تاثیر زیادی در هزینه کلی مزوتراپی مو دارد. اگر مزوتراپی برای تقویت مو انجام شود تعداد جلسات کمتری نسبت به زمانی که دچار بیماری و ریزش مو هستید خواهید داشت.

هرچقدر علائم بهبود زودتر ظاهر شوند، تعداد جلسات کمتری نیاز است. به طور کلی برای اکثر افراد بین ۷ تا ۱۵ جلسه مزوتراپی موثر است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *