قیمت هایفوتراپی در اصفهان

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی نوعی شیوه‌ درمانی برای جوانسازی پوست به شمار می‌رود که از امواج فراصوت استفاده می‌کند و برای ناحیه های مختلفی چون ابرو، غبغب، صورت کاربرد دارد. از هایفوتراپی صورت که نوعی روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود، می‌توان برای سفت کردن پوست، لیفت صورت، شکستن چربی‌های بدن و رفع چین و چروک‌های پوست استفاده نمود. از جمله عواملی که باعث شده هایفوتراپی به یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست تبدیل شده است می توان ایمنی بالا، عوارض کم، سرعت زیاد و هزینه‌های مناسب هایفوتراپی را نام برد.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی در ایران، استاندارد تعیین شده یا رقم مشخصی بین کلینیک‌ها ندارد. این مبلغ می تواند بسته به محل کلینیک، تعداد مراجعین، دستگاه‌های استفاده شده، تجربه‌ و مهارت پزشک زیبایی و مواد مصرفی متفاوت باشد.

عوامل موثر بر قیمت هایفوتراپی صورت

۱. تاثیر گستردگی ناحیه‌ تحت درمان در قیمت هایفوتراپی

از هایفوتراپی می‌توان برای لیفت کامل صورت، لیفت پوست گردن، رفع چین و چروک‌های ناحیه‌ای محدود و حتی جوانسازی پوست بدن استفاده کرد. هزینه نهایی برای انجام هایفو روی هرکدام از این موارد متفاوت می باشد و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. پزشکان متخصص کلینیک با بررسی دقیق وضعیت پوست، نواحی را که به درمان با هایفو نیاز دارند، به مراجع توضیح می‌دهند. تمام مراجعین به هایفوتراپی کامل صورت احتیاج نخواهند داشت و گاهی فقط نواحی محدودی از صورت تحت درمان با هایفو قرار می‌گیرد. بنابراین در صورت عدم نیاز به هایفو کامل صورت، قیمت هایفوتراپی تا حد چشمگیری کاهش یابد.

۲. تاثیر تعداد جلسات درمانی بر قیمت هایفوتراپی صورت

برای اغلب مراجعین تنها 1 جلسه درمان با هایفوتراپی کافی است و اثرات آن امکان دارد حتی تا ۲ سال پس از آن نیز ماندگار باشد. به همین علت هزینه هایفوتراپی در مقایسه با ماندگاری اثرات آن بر صورت، بسیار به صرفه می‌باشد. بسته به شرایط پوست، سن و همچنین فرآیند پیری پوست تعداد جلسات و برنامه‌ درمانی متغیر خواهد بود. امکان دارد تعداد کمی از مراجعین یک ماه پس از درمان نخست، جلسه‌ی درمانی دیگری نیز داشته باشند. در برخی مواقع نیز لازم است که دو جلسه به فاصله‌ ۶ ماه یا سالی یکبار به منظور ترمیم نتایج هایفوتراپی، نیاز باشد.

۳. تاثیر تجربه و مهارت پزشک بر قیمت هایفو صورت

مهارت پزشک متخصصی که برای شما هایفو را انجام می‌دهد، تاثیر بسیار زیادی بر نتایج هایفوتراپی بر پوست دارد. هرچقدر مهارت، تجربه و دانش پزشک در این زمینه بیشتر باشد، دستمزد پرداختی وی و در نتیجه هزینه هایفوتراپی نیز افزایش می‌یابد.

-تاثیر پزشک خوب بر دریافت بهترین‌ نتیجه

در این که هایفوتراپی یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست است، هیچ شکی نیست، اما احتمال دارد نتایج یک روش درمانی دیگر، برای متقاضی به مراتب موثرتر باشد. برای مثال تزریق بوتاکس هزینه‌ی کمتری دارد و احتمال دارد با توجه به شرایط بدنی ، اثرات و نتیج بهتری برای متقاضی داشته باشد.

-هایفوتراپی را حتما نزد یک پزشک انجام دهید.

گاهی قیمت هایفوتراپی پایین است و دلیل آن استفاده از تکنسین‌ها یا افراد غیرپزشک در کلینیک یا مرکز زیبایی است. ضروری است که توجه داشته باشید دستگاه‌های هایفو خانگی و غیرپزشکی هردو در بازار موجودند و احتمال اینکه در سالن‌های زیبایی و کلینیک‌های غیرمعتبر از آنها مورد استفاده قرار بگیرند، زیاد است. استفاده از دستگاه‌ هایفوتراپی نامعتبر توسط هرکسی امکان پذیر است؛ اما هایفوتراپی هنگامی بیشترین بازده را دارد که از دستگاه‌های بالینی هایفو یا به بیان صریح‌تر از دستگاه‌های Medical grade استفاده شود که تنها پزشک متخصص قادر به استفاده است.

برای تشخیص دستگاه غیر بالینی به این نکته دقت کنید که اگر در هنگام مشاوره هایفوتراپی به شما اعلام شد هر ماه و یا هر دو هفته یکبار برای جلسات درمانی بعدی مراجعه کنید، دستگاه استفاده شده، دستگاه بالینی هایفوتراپی نیست. با دستگاه‌های Medical grade تنها  هر شش ماه یا ۱۲ ماه یکبارمی توان اقدام به هایفوتراپی کرد. پزشک ماهر به خوبی آگاه است که چه زمانی نباید هایفوتراپی کند.

-مهارت پزشک و تشخیص مناسب نبودن روش هایفوتراپی

نکته مهم انتخاب پزشک ماهر این است که یک پزشک ماهر با معاینه‌ پوست متقاضی قادر است تا حد زیادی نتایج هایفوتراپی را برای مراجعه کننده پیش‌بینی کند. شاید هایفو‌ درمانی، روش مناسبی نباشد و یا در نهایت تاثیرات چندانی روی پوست شخص نداشته باشد. اگر پزشک صرفا با نگاه اقتصادی و غیراخلاقی به این مسئله نگاه کند، ممکن است دچار ضرر مالی و زمانی شوید. پس احتمال دارد که قیمت هایفوتراپی در یک کلینیک بسیار مناسب باشد، اما در آخر نتیجه‌ دلخواه‌تان را به دست نیاورید و پول و وقت زیادی نیز صرف کنید.

توضیح بیشتر این که هایفوتراپی برای بهبود قوام و رفع افتادگی‌های خفیف تا متوسط پوست کاملا کارآمد می‌باشد، البته این روش می‌تواند افتادگی‌های شدید را نیز تا حدود خفیفی درمان کند؛ ولی جراحی لیفت صورت اغلب برای اشخاصی که دچار افتادگی‌های شدید هستند بسیار موثرتر است.

پزشک ماهر به خوبی آگاه است که چه زمانی یک روش درمانی برای فردی موثر خواهد بود؛ اما یک پزشک فوق ماهر و عالی، به وضوح قادر خواهد بود که تشخیص دهد چه زمانی یک روش درمانی تاثیرات مطلوبی برای زیباجو، نخواهد داشت. در حقیقت یکی از اصلی‌ترین وظایف پزشک در جلسات مشاوره شناسایی کاندیدای مناسب هایفوتراپی است.

-تاثیر مهارت پزشک برنتیجه عمل هایفو

یکی از عواملی که بر هزینه هایفوتراپی تاثیر دارد، تکنیک‌های استفاده شده توسط پزشک در حین انجام هایفو می‌باشد. اغلب پزشکان به دلیل داشتن مهارت و تجربه‌ بالا، تکنیک‌های درمانی خاص خودشان را ابداع کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. اغلب مواقع تکنیک‌های ابداعی در انحصار یک پزشک قرار دارد و معمولا اثرگذاری درمان روی پوست را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد. البته رعایت مراقبت‌ بعد از هایفوتراپی نیز تاثیر بسیاری بر ماندگاری نتیجه عمل خواهد داشت.

۴. تاثیر برند دستگاه هایفو بر هزینه هایفوتراپی صورت

هزینه هایفوتراپی تا حد زیادی به دستگاه مورد استفاده بستگی دارد. دستگاه‌های هایفوتراپی شامل یکسری کارتریج هستند که می تونند تعداد مشخصی امواج صوتی را شلیک کند. به شلیک امواج صوتی، شات گفته می شود. این کارتریج‌ها بعد از اتمام شات‌ها باید تعویض شوند. برای هایفوتراپی (HIFU) نقاط مختلف بدن و صورت، می‌بایست از کارتریج‌های مختلفی استفاده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *