عوارض فیبروز ابرو

فیبروز ابرو همان میکروبلیدینگ ابرو است. در اصل تفاوت فقط در نام است. اصطلاح فیبروز از نام آکادمی فی گرفته شده است. Phi از همان آکادمی فی و Brows به معنی ابروها می باشد. در واقع فیبروز ابرو عمل ایجاد خطوط تار مو است که با رنگ و الگوی خاص آکادمی فی انجام می شود.

روش فیبروز ابرو

فیبروز ابرو روشی نوین است که خطوط تای مو را به صورت طبیعی ایجاد می کند. فیبروز ابرو نیز مثل هر روش زیبایی دارای معایب و محاسنی است. محاسن میکروبلیدینگ ابرو یا همان فیبروز ابرو بیشتر از عوارض آن است و به همین جهت طرفداران بسیاری دارد. در متد فیبروز از رنگ ها و مواد شرکت فی استفاده می شود که بدون سرب و مواد مضر است و رنگ های تولید شده منبع طبیعی دارند.

مدل های هاشور ابرو

میکروبلیدینگ ابرو و مدل های مختلف ابرو می توانند نقص های موجود در ابرو را از بین ببرند. چند مدل هاشور ابرو را به شما معرفی می کنیم:

1- هاشور ابرو دو بعدی

برای ایجاد هاشور ابرو دو بعدی در بخش تاج باید هاشورها به طرف بالا زده شود و به محض رسیدن به خط نقطه کانونی هاشور (spine)، هاشورها باید چرخش پیدا کنند و به طرف پایین زده شوند. خطوط به طور یکسره ایجاد می شوند. علاوه بر میکروبلیدینگ ابرو و مدل های مختلف ابرو، دستگاه میکروپیگمنتیشن نیز برای این کار مناسب است.

2- هاشور ابرو سه بعدی

مهم ترین مشخصه هاشور ابرو سه بعدی ظاهر طبیعی این مدل است. خطوط به شکل یکسره ایجاد نمی شود. خطوط آن در کنار هم با خواب ملایم در جهت خط نقطه کانونی هاشور ایجاد می شوند. وقتی ابروها حالت طبیعی پیدا می کنند، حجم آنها نیز بیشتر می شود. برای افرادی که ابروهای خیلی کمی دارند، میکروبلیدینگ ابرو و مدل های مختلف ابرو روش مناسبی است. با قلم میکروبلیدینگ خطوطی کاملا شبیه به مو در میان ابروها ترسیم می شود. این روش را با نام آرایش دائمی و نیمه دائمی هم می شناسند.

3- هاشور ابرو مدل دخترانه

هاشور ابرو مدل دخترانه طرفداران زیادی دارد و وجه تمایز آن با مدل های دیگر در بخش تاج ابرو است. به جای این که هاشورها در کنار هم و خیلی منظم در بخش تاج زده شوند، شکلی نامنظم به آنها داده می شود. در صورتی که با فرم ابروهای فرد هم خوانی داشته باشد، می توان هاشورها را به طرف بالا کار کرد.

4- هاشور ابرو هایلایت

برای ایجاد هاشور ابرو هایلایت، هاشورها باید با رنگ تیره و با فاصله از هم زده شوند. سپس در میان آنها با رنگ روشن تر هاشور زده می شود. میکروبلیدینگ ابرو و مدل های مختلف ابرو را به دلیل طبیعی بودنش انتخاب می کنند و این مدل به دلیل ظاهر غیر طبیعی که به ابروها می دهد، طرفدار زیادی ندارد و برای خانم هایی مناسب است که تاتو یا هاشور قدیمی دارند.

5- هاشور ابرو تلفیقی

میکروبلیدینگ ابرو و مدل های مختلف ابرو هاشور تلفیقی به سه روش قابل اجرا است که به طور معمول با تلفیق هاشور و سایه انجام می شود. در روش اول، تاج ابرو هاشور زده می شود و از دم ابرو به طرف تاج ابرو به شکل ماژیکی پر می شود. در روش دوم، کل سطح ابرو هاشور زده می شود و سپس از بخش دم ابرو به طرف تاج ابرو سایه زده می شود.

عوارض استفاده از رنگ های بی کیفیت در کار

در بعضی مراکز نا معتبر از رنگ های نامرغوب و بی کیفیتاستفاده می شود که هم برای سلامتی افراد مضر است و هم نتیجه خوبی از کار به دست نخواهد آمد. پس در انتخاب کیلینک زیبایی دقت کنید. کلینیک زیبایی نابلکس در اصفهان در کنار شماست.

1- روی ابروی تاتو شده انجام نمی شود چون نتیجه خوبی نمی دهد.

2-نباید از قبل روی ابرو کاری انجام شده باشد تا نتیجه خوبی حاصل شود. در صورتی که شما از سایر روش های ترمیمی به جز تاتو استفاده کرده باشید، می توانید کاندیدای استفاده از این روش برای پر نشان دادن ابروهای خود باشید.

3-در میکروبلیدینگ عمق فرو رفتن سوزن ها در پوست کمتر از تاتو است و ماندگاری کمتری دارد و دائمی نیست.

4-ریسک آسیب رساندن به پوست محل رویش ابرو در این روش در صورتی که فردی که انجام روش ترمیمی فیبروز ابرو را برعهده دارد ماهر نباشد وجود دارد. در انجام این روش از تیغ دستگاه فیبروز استفاده می شود و در صورتی که شخص مجری کار به اندازه کافی در این زمینه مهارت نداشته باشد، ریسک کمی در خصوص آسیب رسیدن به پوست محل رویش ابرو وجود خواهد داشت. از این روی اهمیت زیادی دارد که حتما این روش ترمیمی را در یک مرکز زیبایی معتبر انجام دهید.

5-استفاده از رنگ های بی کیفیت و نامرغوب مشکل دیگری است که باعث عدم ماندگاری مناسب رنگ می شود و خیلی پیش از آن که انتظارش می رفت، نیاز به تجدید یا ترمیم بوجود خواهد آمد. این مورد معمولا به دلیل استفاده از رنگ های بی کیفیت و نامرغوب ایجاد شده و در صورتی که از رنگ فیبروز استاندارد و دارای تاریخ مصرف و مرغوب استفاده نشود، ریسک ماندگاری کم یا بی کیفیتی جلوه ابروها وجود خواهد داشت. از این روی انتخاب یک مرکز زیبایی جهت انجام این روش ترمیمی زیبایی ابروها ضروری است.

توصیه می شود در خصوص نحوه عملکرد و سوابق کاری آن مرکز اطلاعات مناسبی به دست آورید و از تعهد کاری و استفاده از بهترین مواد اولیه، یقین و اطمینان حاصل کنید. در این صورت می توانید نسبت به نتیجه کار نیز مطمئن باشید.

6-باید گفت که این روش ماندگاری در حدود حداکثر یک سال خواهد داشت و شما باید پس از این دوره برای ترمیم، اقدام کنید.

خطرات فیبروز ابرو

از جمله خطراتی که می توان در خصوص فیبروز ابرو به آن اشاره کرد انتقال بیماری به دلیل استفاده از سوزن آلوده است، وسایل یک مرکز معتبر و استاندارد باید یکبار مصرف باشد و همه چیز به شکل ممتد ضد عفونی شود، در صورت عدم رعایت بهداشت امکان بروز بیماری های مختلف وجود خواهد داشت.

در صورتی که انجام این روش ترمیمی به دست افراد ناوارد انجام شود، ریسک این وجود دارد که زیبایی فعلی ابروهای شما نیز از بین برود و ظاهری نازیبا ایجاد شود که برای تصحیح آن اگر ممکن باشد نیاز به صرف هزینه اضافی است.

یکی از ممنوعیت هایی که برای مادر وجود دارد، استفاده از بعضی اعمال آرایشی و زیبایی است. کارهایی مثل رنگ کردن مو و ابرو، لاک زدن و تاتو است. این موردشامل فیبروز و میکروبیلیدنگ نیز می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *