روش های جوانسازی پوست صورت برای آقایان :

روش  های مختلفی برای جوانسازی پوست و رفع علائم پیری برای آقایان وجود دارد. این روش ها در شیوه انجام شدن متفاوت است ولی نتیجه همه آن ها یکسان می باشد. روش های جوانسازی پوست صورت برای آقایان به دودسته تقسیم می شود. برخی روش ها به سادگی و با مواد و ابزار کاملا در دسترس قابل انجام می باشد. اما برخی روش ها نیاز دارد که فرد برای انجام آن ها به کلینیک های زیبایی مراجعه کند.

روش هایی مانند لایه برداری نیز به هر دو روش قابل انجام است. لایه برداری، آبرسانی و اسکراب کردن از جمله روش هایی است که در منزل قابل انجام است. روش های کلینیکال که سریع تر نتیجه می دهند نیز شامل روش هایی مانند: بلفاروپلاستی، کربوکسی تراپی، لیفتینگ پوست، پاکسازی صورت با استفاده از لیزر و تزریق ژل و بوتاکس می باشد که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

لایه برداری و آبرسانی: نام دیگر این دو تراپی، به ترتیب اسکراب کردن و هیدراته کردن پوست است. برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد اما ساده ترین و در دسترس ترین آن ماسک کردن مواد لایه بردار و آبرسان روی پوست است. این روش اگرچه در دراز مدت نتیجه مواد را آشکار می کند، اما دارای عوارض جانبی کمتری نسبت به انواع جراحی ها دارد. موادی که روی صورت ماسک می شود، می تواند عصاره برخی میوه ها، سبزیجات و سایر مواد طبیعی باشد یا به صورت آماده از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه شود.

اسکراب کردن پوست، سلول های مرده، آسیب دیده و توده های کوچک آلودگی را از روی پوست پاک می کند. این کار باعث می شود که سلول های سالم پوست متابولیسم بهتری داشته باشند، تیرگی آنها از بین برود و منافذ موجود در آن ها از آلودگی ها پاک شده و باز شود. باز بودن منافذ پوست در شاداب ماندن ان نقش بسیار مهمی دارد.

هیدراته کردن پوست باعث می شود که کاهش حجم در پوست اتفاق نیفتد. عواملی که باعث پیری پوست می شوند، در دراز مدت بافت چربی و پیوند دهنده زیر پوست را تحلیل می برند و پوست در ناحیه  گونه ها و زیر گونه ها برجستگی های خود را از دست می دهند. هیدراته کردن و استفاده از موادی مانند هیالورونیک اسید باعث می شود کلا›ن پوست در یک ماده زمینه ای باقی بماند و حجم پوست کاهش پیدا نکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *