بهترین مرکز تزریق ژل اصفهان

معیارهای انتخاب یک مرکز زیبایی به عنوان بهترین مرکز برای تزریق ژل را می توان به این صورت برشمرد:

1-کادر مجرب و متخصص

2-استفاده از مواد استاندارد

3-رعایت اصول بهداشتی

4-برخورد مناسب با مراجعه کنندگان

5-پاسخگویی و مشاوره مناسب

6-استفاده از دستگاه های جدید و استاندارد

کلینیک زیبایی نابلکس از بهترین کلینیک های زیبایی در اصفهان می باشد که آماده ارائه خدمات باکیفیت از جمله انجام تزریق ژل با استفاده از بهترین مواد مورد تایید وزارت بهداشت در سطح استان اصفهان به شما می باشد.

تزریق  ژل

یکی از روش های زیبایی و جوان‌سازی پوست و فرم دهی صورت و بدن تزریق ژل و انواع فیلر است. تزریق فیلر در واقع نوعی درمان بی‌خطر جهت رفع علائم پیری، افتادگی پوست صورت و بدن است که تزریق آن در مراکز معتبری مثل مرکز زیبایی نابلکس در اصفهان، می‌تواند نشاط و جوانی را به شما هدیه کند.

با افزایش سن بافت‌های پوست نازک می‌شود و خطوط صورت در اطراف بینی، دهان، چشم و گونه عمیق شده و به چین و چروک‌هایی واضح تبدیل می‌شوند. تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌های تزریق فیلرهای پوستی می‌تواند این حجم از دست رفته را جبران نموده و چین و چروک‌های صورت را از بین ببرد.

تزریق ژل چیست؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند، با تزریق در زیر پوست  برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده می شود. از جمله فیلرها میی توان به موارد زیر اشاره نمود:

هیالورونیک اسید :

این ماده طبیعی در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک می‌کند. تزریق ژل هیالورونیک اسید حداکثر تا یک سال دوام دارد و پس از آن به‌تدریج جذب بدن می‌شود. انواع فیلرهای هیالورونیک اسید مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا شامل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو بالانس هستند.

هیدروکسیل آپاتیت کلسیم :

این ماده طبیعی در استخوان به میزان زیادی وجود دارد. هیدروکسیل آپاتیت از نظر میزان غلظت به نسبت هیالورونیک اسید غلیظ‌تر است و طول عمر بیشتری دارد. تزریق این ماده به پوست سبب تحریک کلاژن‌سازی و رفع خطوط و چین و چروک می شود. از انواع فیلرهای هیدروکسیل آپاتیت کلسیم مورد تأیید سازمان غذا و دارو می‌توان به رادیز اشاره نمود.

اسید پلی ال لاکتیک :

این ماده با تحریک کلاژن‌سازی باعث استحکام پوست و کاهش چین‌وچروک می‌شود. ژل اسکالپترا یکی از فیلرهای مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است که حاوی مقدار زیادی اسید پلی ال لاکتیک بوده و تا دو سال دوام دارد.

پلی متیل متاکریلات:

این ماده صنعتی است ولی برای استفاده در بدن ایمن شناخته شده است. همچنین به دلیل داشتن کلاژن فراوان، باعث سفتی و انسجام پوست می‌شود. بلافیل یکی از فیلرهای پلی متیل متاکریلات تأییدشده در سازمان غذا و داروی آمریکا است.

انواع ژل از نظر ماندگاری

نتیجه تزریق ژل در همان جلسه اول قابل مشاهده است و به همین دلیل در بین افراد محبوبیت زیادی دارد. نکته قابل توجه این است که ژل خریداری شده، علاوه بر استانداردهای لازم باید از جانب سازمان غذا و داروی آمریکا FDA  نیز تأیید شده باشد. انواع ژل به‌طورکلی از نظر ماندگاری به سه دسته تقسیم می‌شوند:

ژل موقت:

ژل موقت شامل هیالورونیک اسید، کلاژن، چربی بدن و کلسیم هیدروکسید است. از این ژل به‌منظور افزایش حجم در لب، گونه و فرم دهی سایر نقاط بدن استفاده می‌شود.

ژل نیمه دائمی:

مورد استفاده این دسته از ژل‌ها بیشتر مواقع برای پرکردن خطوط عمیق صورت و درمان افتادگی می باشد و بعد از چند هفته نیاز به ترمیم مجدد دارند.

ژل دائمی :

فیلر دائمی در برندهای مختلفی تولید می‌شوند ولی تعداد محدودی از آنها مورد تأیید FDA آمریکا هستند. تخلیه فیلرهای دائمی آسان نیست و عوارض جانبی بیشتری مثل عفونت را برای فرد به همراه دارد؛ بنابراین استفاده از آن به هر کسی توصیه نمی‌شود.

کاربردهای تزریق ژل

کمک انواع ژل می‌توان حجم نواحی مختلف بدن از جمله سینه، ران، چانه، گونه، باسن و لب را افزایش داد. از کاربردهای جالب تزریق انواع ژل می‌توان به جوان‌سازی پوست دست ‌و پا اشاره کرد. تزریق انواع فیلر در زیباسازی بینی و فرم دهی آن نیز مؤثر است. گاهی باتوجه‌به نظر پزشک می‌توان از این ژل‌ها جهت حجم‌دهی کل صورت و ترمیم آن هم استفاده نمود. یکی از کاربردهای تزریق فیلر برطرف کردن گودی، چروک، سیاهی چشم، افتادگی پلک است.

کاربردهای مورد تایید FDA

استفاده از ژل برای حجم‌دهی لب، چانه و گونه‌ها

رفع چین و چروک‌هایی مانند خط پیشانی، خط اخم، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی

حجم‌دهی به صورت و از بین بردن اثرات پیری پوست و کاهش حجم صورت، رفع گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن

جوانسازی دست‌ها و افزایش حجم پشت دست‌ها

زیبایی بینی بدون جراحی

کاربردهای تایید نشده توسط FDA

افزایش حجم سینه‌ها، ژل‌های مورداستفاده در این ناحیه در بیشتر مواقع حاوی اسید هیالورونیک هستند

افزایش حجم باسن

حجم‌دهی به پاها و ران به منظور افزایش حجم و رفع چین و چروک، یکی از برندهای پرمصرف در این ناحیه اسکالپترا است.

تزریق ژل به درون استخوان، تاندون، رباط و عضله

ژل برای ناحیه تناسلی، رفع چین و چروک و تیرگی ناحیه تناسلی، استفاده از ژل برای ناحیه تناسلی حتماً باید طبق نظر پزشک باشد.

ژل لب و انواع مدل آن

پزشک معمولاً از ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک برای لب استفاده می‌کند. هیالورونیک اسید در حدود ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد و پس از این مدت لازم است ژل لب تمدید گردد. این روش زیبایی و درمانی برای افرادی که لب‌های بسیار نازک یا نامتقارنی دارند، مناسب است. از مدل‌های مختلف ژل لب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ژل لب روسی

ژل لب عروسکی

ژل لب قلوه ای

مراحل تزریق ژل

مشاوره و معاینه

پس از انتخاب کلینیک مناسب، پزشک یا پرستار ظاهر و رنگ پوست و نواحی بدن متقاضی را ارزیابی می کند و با معاینه مشخص می کند کدام نواحی باید تقویت شود.

آماده سازی و بی حسی

در این مرحله پس از انجام همه توصیه های لازم، محل تزریق با محلول ضدباکتری پاک‌سازی می‌شود و به کمک کمپرس یخ، پماد بی‌حس‌کننده و ماده بی‌حسی موضعی ناحیه موردنظر بی حس شده تا بیمار دردی را احساس نکند.

تزریق فیلر

تزریق در ناحیه موردنظر فقط چند ثانیه طول می‌کشد و پس از آن پزشک اقدام به ماساژ و ارزیابی نتایج نموده و چنانچه تزریق نیاز به اصلاح داشت، مجدد تزریق را انجام می‌دهد. حداکثر زمان برای تزریق فیلر یک ساعت می باشد.

بررسی نتایج

پس از انجام کامل تزریق، پزشک و متقاضی نتایج کلی را بررسی می‌کند.

کاندید مناسب تزریق ژل

عدم آلرژی و حساسیت به انواع فیلر

عدم بیماری زمینه ای

افراد بالای ۱۸ سال

سلامت پوست

مزایای تزریق ژل

قابل استفاده برای بانوان و آقایان

یک روشی غیرتهاجمی و غیر جراحی

عدم نیاز بیهوشی

بدون درد و خونریزی

دوره نقاهت بسیار کوتاه

بهبودی در کمتر از دو هفته

ماندگاری و دوام تا ۱۸ ماه

عوارض و خطرات کم

قابل ترمیم در هر زمان

کم‌ریسک‌تر و اقتصادی

نتایج بسیار ظریف و طبیعی.

عوارض تزریق ژل

تورم موقتی تا دو روز، درد خفیف، خارش، قرمزی و التهاب خفیف چند ساعته و خونریزی در محل فرو کردن سوزن پس از انجام تزریق وجود دارد و هیچکدام ماندگار نخواهد بود. درصورتی‌که عوارض ماندگار بود، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

در صورت مراجعه به مراکز ناشناس و غیر استاندارد، امکان نشت مواد به بیرون و ندول‌های اطراف ناحیه تزریق شده وجود خواهد داشت.

توصیه و مراقبت های قبل از عمل

یک هفته قبل از عمل، از مصرف داروهایی نظیر آسپرین، ایبوپروفن و… بپرهیزید.

یک هفته قبل از عمل، از خوردن روغن ماهی و ویتامین E خودداری کنید.

از اسفناج، کلم و کرفس در رژیم غذایی استفاده کنید.

تا دو هفته از مصرف سیر و سیب بپرهیزید.

پیش از انجام تزریق یک میان وعده مناسب میل کنید.

توصیه و مراقبت های بعد از عمل

به منظور جلوگیری از کبودی، ورم و خونریزی بعد  از تزریق، از سونا، دوش آب گرم، نور خورشید و یا شعله داغ پرهیز کنید.

تا چند روز اول فعالیت‌های سنگین ورزشی و تمرینات سخت بدنی انجام ندهید.

در ۲۴ ساعت اول درمان از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر خودداری کنید.

بلافاصله پس از تزریق، چیزی ننوشید.

استفاده از انواع لوازم‌آرایش پس از تزریق بلامانع است.

به‌منظور رفع کبودی و تورم و یا جلوگیری از آن از کمپرس یخ استفاده کنید.

تا ۱۴ روز ناحیه تزریق شده را ماساژ ندهید.

تا دوهفته از مصرف زنجبیل و جنسینگ و سیر خودداری نمایید.

هزینه‌ تزریق ژل چقدر است؟

از جمله عوامل تاثیرگذار در هزینه نهایی تزریق ژل، برند مواد اولیه، تخصص و مهارت پزش، مقدار تزریق ژل و محل تزریق ژل می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *