بهترین هایفوتراپی در اصفهان

هایفوتراپی یکی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌ها برای جوانسازی پوست بدن و صورت است. از این روش می‌توان برای لیفت صورت، سفت کردن پوست، رفع چین و چروک‌ها و حتی شکستن چربی‌های بدن استفاده کرد. چون هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی جوانسازی پوست است و نیازی به اتاق عمل و مراقبت‌های بالینی سفت و سخت ندارد امکان انجام در بسیاری از کلینیک ها را دارد.

در ابتدا این که بدانیم کجا می توان یک عمل هایفوتراپی ایمن و با کیفیت را انجام دهیم اولین و مهمترین مرحله می باشد. مورد بعد این که باید بدانیم چه عواملی بر میزان اثربخشی این روش درمانی موثرند.

ویژگی‌های بهترین مرکز هایفوتراپی

۱. یک کلینیک خوب مجوزهای لازم را دارد.

درست است که هایفوتراپی روشی غیرتهاجمی است؛ اما نیاز به تخصص و تبحر بالا دارد. هایفوتراپی یک روش درمانی پزشکی است و باید توسط پزشک متخصصی انجام شود که دوره‌های آموزشی استفاده از دستگاه هایفوتراپی را گذرانده باشد.

۲. پزشک متخصص باید در تمامی مراحل هایفوتراپی حضور داشته باشد

در بهترین کلینیک هایفوتراپی کلیه مراحل این روش درمانی توسط پزشک متخصص و تحت نظارت مستقیم او انجام می گیرد. مراحل هایفوتراپی شامل مشاوره، معاینه و اجرای هایفو است. هیچکس به جز پزشک متخصص، نمی‌تواند مشاوره‌ صحیح و کاملی به بیمار بدهد. انجام مشاوره بدون بررسی و شناخت پوست و مو و نوع مشکل امکان پذیر نیست. هایفوتراپی نیاز به شناخت و تسلط بالا نسبت به آناتومی منطقه‌ تحت درمان دارد و سایر افراد تیم درمانی، نمی‌توانند در این روش درمانی نقش مجری یا اپراتور داشته باشند.

اثر هایفوتراپی بعد از ماه سوم

گاهی هایفوتراپی توسط افراد غیرپزشک در آرایشگاه‌ها، کلینیک‌های غیرمعتبر و سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. دستگاه‌های هایفوتراپی انواع مختلفی دارند که به دو دسته‌ کلی تقسیم می‌شوند: یکی دستگاه‌های خانگی یا غیرپزشکی و یکی دستگاه‌های بالینی یا Medical Grade. از دستگاه‌های خانگی می‌توان در خانه، سالن‌های زیبایی و مراکز دیگر استفاده کرد، اما امکان‌ استفاده از دستگاه‌های سطح بالینی، فقط بوسیله کلینیک‌های مجاز می باشد.

توجه داشته باشید که هایفوتراپی زمانی بهترین نتیجه را خواهد داشت که از دستگاه‌های بالینی استفاده شود. برای این که مطمئن شوید که هایفوتراپی به وسیله‌ دستگاه‌های سطح بالینی انجام می‌شود، به دو نکته توجه کنید:

برای دریافت درمان به بهترین کلینیک هایفوتراپی مراجعه کنید.

تعداد جلسات درمانی هایفوتراپی حداکثر ۱ بار در هر ۶ ماه است. اگر در مرکزی زمان مراجعه را هر ماه یا هر دو هفته یکبار باید برای جلسات درمانی مشخص کند، به این معنی است که دستگاه استفاده شده، دستگاه بالینی نیست.

۳. در بهترین کلینیک هایفوتراپی، بهترین پزشکان حاضر هستند

مهارت و تجربه‌ی پزشک متخصص تاثیر چشمگیری بر میزان اثربخشی هایفوتراپی دارد. این موضوع چند دلیل دارد:

۱- پزشک ماهر می‌داند که چه زمانی نباید هایفوتراپی کند

یکی از مهم‌ترین وظایف پزشک متخصص این است که کاندیدای مناسب برای هایفوتراپی را شناسایی کند. او باید شرایط سلامت عمومی، افتادگی پوست و عوامل دیگری که بر میزان اثربخشی این روش درمانی موثرند را بررسی و نتایج را پیش‌بینی نماید.

۲- پزشک خوب، بهترین‌ها را برای بیمار می‌خواهد

هایفوتراپی یکی از روش‌های درمانی نسبتا گران‌قیمت در حیطه‌ جوانسازی پوست است. علت قیمت‌های بالا این است که هایفوتراپی می‌تواند به اندازه‌ جراحی لیفت صورت موثر باشد. این روش ماندگاری زیادی داشته و خطرات و عوارض بسیار محدودی دارد.

۳-مهارت پزشک تاثیر زیادی بر نتایج خواهد داشت

پزشکانی که در بهترین کلینیک هایفوتراپی کار می‌کنند، برای درمان از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که خودشان ابداع کرده‌اند. این تکنیک‌ها منحصر به آن پزشک بوده و حاصل سال‌ها تحقیق و تجربه‌ استفاده از روش هایفوتراپی هستند.

۴-بهترین کلینیک هایفوتراپی از بهترین دستگاه استفاده می‌کند

دستگاه‌های متنوعی برای هایفوتراپی در بازار وجود دارند که قابلیت‌های مختلفی دارند. این که یک دستگاه چه قابلیت‌هایی داشته دارد، به کارتریج‌های استفاده شده در آن بستگی دارد. به طور کلی ۳ نوع کارتریج برای صورت و ۲ نوع کارتریج برای بدن استفاده می‌شوند که شامل موارد زیر است:

کاتریج DS-1.5

فرکانس تولیدی این کارتریج، ۱۰ مگاهرتز است و تا ۱.۵ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج روی لایه‌ی اپی‌درم یا روپوست اثر می گذارد و برای درمان خطوط و چین و چروک‌های ظریف استفاده می‌شود.

کارتریج DS-3.0

فرکانس تولیدی این کارتریج ۸ مگاهرتز بوده و تا ۳ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج روی لایه میانی پوست یا همان درم اثر می‌گذارد و باعث تحریک تولید و بازآرایی رشته‌های کلاژن خواهد شد. این کارتریج برای سفت کردن سطحی پوست، لیفت و همچنین کاهش چین و چروک‌ها موثر است.

کارتریج DS-4.5

فرکانس تولیدی این کارتریج ۴ مگاهرتز بوده و تا ۴.۵ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج بر روی لایه‌ی SMAS تاثیر می‌گذارد؛ یعنی همان لایه‌ای که در جراحی‌های لیفتیگ اصلاح می‌شود. از این کارتریج برای سفت کردن عمقی پوست و لیفت صورت استفاده می‌شود.

کاتریج‌های DS-8.0 و DS-13.0

هردو فرکانسی برابر ۲ مگاهرتز دارند و برای شکستن بافت‌های چربی بدن استفاده می‌شوند که در عمق ۸ و ۱۳ میلی‌متری زیر پوست قرار دارند. این کارتریج‌ها باعث تحریک کلاژن سازی شده و برای سفت کردن پوست اضافی استفاده می‌شوند.

۴. یک کلینیک خوب، قیمت‌های منطقی دارد

بهترین کلینیک هایفوتراپی باید قیمت‌های استاندارد و معقولی تعیین کند. این که چه عواملی بر قیمت این روش درمانی موثرند. در ادامه بصورت مختصر به مهم‌ترین‌ این عوامل اشاره می کنیم:

-بسیاری از لوازم مصرفی هایفوتراپی باید تعویض شوند

تمامی دستگاه‌های هایفوتراپی دارای کارتریج‌هایی با تعداد شات‌های محدود هستند. یعنی بعد از شلیک تعداد مشخصی پرتوی صوتی، عمر کارتریج به پایان می‌رسد و باید تعویض شود. کاتریج‌ها فقط یکی از لوازم یکبار مصرف هایفوتراپی هستند و تعداد زیادی از لوازم مصرفی وجود دارند که باید مدام تعویض شوند.

-دستگاه‌های هایفوتراپی نیاز به تعمیرات و بازبینی دوره‌ای دارند

دستگاه هایفوتراپی باید به صورت منظم توسط نمایندگی تعمیر و بازبینی شود تا به درستی کار کند و ایمن باشد. بهترین کلینیک هایفوتراپی به خوبی به این مسئله واقف است و همواره از صحت عملکرد دستگاه‌های خود اطمینان حاصل می‌کند.

-اپرتورها و پزشکان ماهرتر، دستمزد بالاتری دارند

هر چه مهارت پزشک بیشتر باشد، اثربخشی هایفوتراپی نیز بیشتر است. بدیهی‌ است که پزشکان مجرب و ماهر، دستمزدهای بالاتری هم می‌گیرند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *